الهه(خودم)الهه(خودم)، تا این لحظه: 22 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
یگانهیگانه، تا این لحظه: 19 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
یکتایکتا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
وبلاگ عزیزموبلاگ عزیزم، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

کلبه ی خاطرات

خواهر

1399/1/3 12:16
نویسنده : کاشف
32 بازدید
اشتراک گذاری

خواهری دارم من که نگاهش مواج و پر از دریا‌هاست. دلش از جنس صدف‌های قشنگ و همه مروارید. خواهری دارم من که پری‌رخساریست که ندارد مانند.
بود هم جان و هم جانانه خواهر
انیس و مونس خواهر🌹
چراغ پر فروغ خانه خواهر

بود دلدار و غمخوارت همیشه🌷

نباشد با غمت بیگانه خواهر

اگر روی تو را یک‌دم نبیند

شود از هجر تو دیوانه خواهر🌟

بریزد خون دل اندر فراقت

ز چشم نرگس و مستانه خواهر

اگر افسرده بیند روی ماهت

شود قلبش ز غم چون شانه خواهر

خــواهـــریــــ عــــاشـــقـــتـــمــــ💓
امیدوارم قدر خواهر تون بدونید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)